Vyberte jazyk:
100% skutečné, ověřené recenze.
Hodnotil uživatel Mathieu R.
Hodnotil uživatel Axelle O.
Concept très sympa Bons produits Bémol : peu de diversité
Hodnotil uživatel jerome b.
Restaurant et ambiance agréable, les plats sont très bon,et le personnel est accueillant et serviable
Hodnotil uživatel Abdelaziz M.
Rien à dire le lieu est génial les plats sont excellents !!
Hodnotil uživatel Marisa C.
Hodnotil uživatel Julie S.
Hodnotil uživatel Nathan H.
Hodnotil uživatel Olivier C.
Copieux et très bon
Hodnotil uživatel Céleste D.
Hodnotil uživatel Gery R.
On y mange très bien.